PRAVILNIK
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določa upravičence do storitev počitniške dejavnosti, poslovanje počitniške dejavnosti, ceno najema počitniških enot in plačilo, uporabo počitniških enot, odpoved in predčasno zaključitev letovanja, pravico do pritožbe ter izgubo pravice do letovanja.
2. POSLOVANJE POČITNIŠKE DEJAVNOSTI
2. člen
(1) Počitniška dejavnost se izvaja v okviru podjetja Miran Furlan s. p.
(2) Strokovna in administrativno tehnična dela počitniške dejavnosti izvaja Miran Furlan s. p.
(3) Miran Furlan s. p. skrbi za:
- gospodarno ravnanje s počitniško enoto,
- oddajanje počitniških enot gostom,
- vzdrževanje ustreznega nivoja kvalitete počitniške enote in
- vodenje evidenc s področja počitniške dejavnosti.
3. CENE NAJEMA POČITNIŠKIH ENOT IN PLAČILO
3. člen
(1) Miran Furlan s. p. ima s 1. 6. 2021 do preklica pripravljeno kalkulacijo cen za nočitve v počitniški enoti in se lahko po potrebi kadarkoli spremeni.
(2) V ceno letovanja je vključen davek na dodano vrednost.
(3) Gost je dolžan plačati ceno letovanja po predračunu, pred nastopom letovanja.
(4) Po plačilu nakazila letovanja izda Miran Furlan s. p. letovalcu ustrezen dokument/napotnico za letovanje v počitniški enoti ter vsa potrebna navodila o uporabi počitniške enote. Po zaključku letovanja gost prejme račun.
(5) Letovalec je poleg cene letovanja dolžan plačati turistično takso in prijavnino na tamkajšnji recepciji.
4. IZVAJANJE POČITNIŠKE DEJAVNOSTI IN UPRAVIČENCI
4. člen
(1) Počitniška dejavnost se izvaja preko vsega leta, razen v času, ko se v počitniških enotah opravljajo vzdrževalna dela ali ni omogočena normalna raba počitniške enote.
5. ODPOVED IN PREDČASNA ZAKLJUČITEV LETOVANJA
5. člen
(1) Gost sme nastanitev odpovedati kadarkoli, obvezno v pisni obliki, vendar glede na čas odpovedi gost nosi različne stroške.
(2) Odpoved letovanja brez stroškov iz strani letovalca je mogoča do 5 dni pred nastopom letovanja. Če gost nastanitev odpove od 5 dni do 2 dni pred nastopom letovanja plača 30% celotne cene letovanja. Če gost odpove od 2 dni (48 ur) do 1 dna (24 ur) ali na dan začetka letovanja ali se le tega ne udeleži plača 100 % cene letovanja.
(3) V izrednih primerih na katere letovalec ne more vplivati, niti se jim ne more izogniti, npr. višja sila (nesreča, bolezen članov, ki so prijavljeni na letovanje ali smrt v družini) je le na podlagi uradnih dokazil. V tem primeru je letovalec opravičen do vrnitve celotnega vplačanega zneska.
(4) Če se letovalec letovanja katerega je že vplačal ne more udeležiti, lahko prenese svojo rezervacijo na drugega letovalca, vendar mora o tem obvestiti Miran Furlan s. p.
(5) Če letovalec predčasno prekine oz. zaključi letovanje iz kakršnega koli razloga na njegovi strani ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Miran Furlan s. p. strokovna služba ne vrača že vplačanih sredstev za letovanje.
(6) Miran Furlan s. p. lahko letovalcu odpove ali zahteva predčasno zaključitev letovanja, ne da bi mu moralo povrniti škodo, če nastopijo pred letovanjem ali med letovanjem izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, niti se jim ne izogniti ali jih odvrniti, ki pa bi bile ob dodelitvi letovanja za Miran Furlan s. p. utemeljen razlog, da letovanje ne bi bilo dodeljeno, če bi bile takrat podane. V tem primeru Miran Furlan s. p. povrne letovalcu vplačana sredstva za letovanje za vse dni, ko v počitniški enoti ni mogel letovati.
6. člen
(1) Gost je pri uporabi počitniške enote dolžan dosledno spoštovati vsa prejeta navodila in uporabljati dodeljeno počitniško enoto s skrbnostjo dobrega gospodarja.
7. člen
(1) V počitniški enoti je strogo prepovedano kajenje. Prav tako so v počitniški enoti prepovedane živali.
8. člen
(1) V kolikor gost med letovanjem ugotovi nepravilnost oziroma okvaro v počitniški enoti ali na skupnem delu, ki onemogoča ali omejuje uporabo počitniške enote ali lahko povzroči večjo škodo na počitniški enoti, je dolžan o tem nemudoma obvestiti Miran Furlan s. p.
9. člen
(1) Letovalec je odgovoren za vso škodo, nastalo v času njegovega letovanja v počitniški enoti. O škodi, ki jo je v počitniški enoti ali na njenem inventarju oziroma v počitniškem objektu povzročil sam ali osebe, ki so z njim letovale, je dolžan obvestiti Miran Furlan s. p. takoj. Stroške za odpravo nastale škode mora poravnati v predpisanem roku po prejemu zahtevka za povrnitev stroškov.
6. PRAVICA DO REKLAMACIJE IN PRITOŽBE
10. člen
(1) Letovalec lahko vloži reklamacijo, ki se nanaša na uporabo počitniške enote.
(2) Obrazloženo reklamacijo naslovi letovalec na Miran Furlan s. p. najkasneje v roku 8 dni od zaključka letovanja. K reklamaciji mora priložiti ustrezna dokazila (npr. fotografije ipd.), ki izkazujejo dejansko stanje, ter potrditev strokovne službe o prijavi okvare.
(3) O reklamaciji odloča Miran Furlan s. p.
(4) Pri ugotovitvi manjših pomanjkljivosti (npr. slab TV signal, slabše počiščena enota ipd.), ki bistveno ne vplivajo na kakovost bivanja v počitniški enoti, strokovna služba ne vrača že vplačanih sredstev za letovanje.
(5) Reklamacije, vložene po poteku 8 dnevnega roka, se zazna kot prepozna in se jih zavrže.
8. IZGUBA PRAVICE DO LETOVANJA
11. člen
(1) Oseba izgubi pravico do letovanja za dobo treh let, če sama ali osebe, ki z njim letujejo:
- ne spoštujejo hišnega reda v počitniški enoti ali širšem sklopu (stanovanjskega bloka, počitniškega naselja) ter s svojim vedenjem motijo druge goste,
- ne zapustijo počitniške enote v skladu z navodili,
- namerno ali iz hude malomarnosti povzročijo škodo v sami počitniški enoti ali na skupnih delih,
- v zahtevanem roku ne poravnajo stroškov za odpravo škode, ki so jo povzročili v počitniški enoti ali skupnih delih,
- dovolijo v svoji odsotnosti uporabo dodeljene počitniške enote drugim osebam,
- samovoljno spreminjajo dodeljeni termin ali počitniško enoto,
- uporabljajo počitniško enoto brez vednosti strokovne službe
- kršijo prepoved iz 8. člena tega pravilnika.
Direktor Miran Furlan s. p., Miran Furlan
Datum: 10. 6. 2021